Fri frakt för alla beställningar till 🇸🇪

Kontakt

Innan du fyller i kontaktformuläret, vänligen sök efter din fråga nedan för ett omedelbart svar.

Att svara på e-postmeddelanden kan ta 1-3 arbetsdagar, så läs nedan. Frågor om frakt, retur eller beställning kan besvaras med hjälp av FAQ nedan utan att behöva vänta.

Mitt paket är försenat, fastnat eller det står "Paket väntar". Vad måste jag göra?
MTD har meddelat att deras anläggningar över hela landet är blockerade på grund av semesterorder. Det betyder att lastbilarna väntar framför kontoren för att ordentligt hantera dina beställningar och tyvärr är detta utanför vår kontroll. "Paketmottagande väntar" eller "Försändning" betyder att vi vid Gift of Giving redan har skickat din beställning, men transportören har ännu inte skannat den. Var tålmodig med oss ​​och med transportören eftersom de arbetar under en historiskt hektisk säsong. Tyvärr finns det inte så mycket vårt e-postteam kan göra för denna fördröjning eftersom paketet har lämnat vårt lager, så vänligen avstå från att maila supportteamet i frågan. Håll koll på spårningsnumret och något ska snart röra sig. Tack för ditt tålamod!

Mitt paket hävdar att det levererades men jag ser det inte.
Detta är mycket vanligt, så oroa dig inte. Kontrollera din brevlåda, din ytterdörr, närliggande områden som din veranda / buskar och särskilt alla administrativa kontor eller lobbyar som du har tillgång till. Om du inte hittar ditt paket på detta sätt, vänligen ge det 2-4 ytterligare arbetsdagar, eftersom vissa leveransagenter är ökända för att markera ett paket som "levererat" innan det faktiskt anländer till ditt hem. Dubbelkolla adressen du angav vid utcheckningen innan du mailar vårt supportteam så att vi vet att du har följt alla stegen ovan. Tack så mycket!

Kan jag ändra eller avbryta min beställning?
På grund av den riktigt höga ordervolymen kan order inte ändras eller annulleras när de har lagts. Så om du vill beställa andra artiklar, storlekar eller färger, rekommenderar vi starkt att du helt enkelt gör en ny beställning. Du kan returnera din första beställning när som helst så länge varorna är returföremål.

Var är min beställning?
Klicka här om du vill spåra din beställning. Alla beställningar kan ta upp till 24-48 timmar att skicka.

Du hittar våra aktuella leveranstider här.

Jag måste returnera en artikel / göra en garantikrav på min defekta artikel.
Ledsen att höra att du vill återvända, men vi är här för att göra det så enkelt som möjligt.

Vänligen skicka ett mejl med följande information:
- Oavsett om du vill ha en återbetalning eller en ny artikel
- Anledning

Om du har fått en vara som är defekt eller om du vill lösa in din livstidsgaranti på grund av att en vara bleknad eller trasig, vänligen maila oss och se till att du har ditt beställningsnummer, en bild av artikeln och ange din fullständiga leveransadress. Detta hjälper vårt team att få dig en ersättare så snart som möjligt.

Kan jag ändra adressen för en beställning som jag har gjort?
På grund av den höga volymen beställningar kan adresser inte ändras när din beställning har gjorts. Vänligen kontakta MTD omedelbart om paketet har fel adress. De kan kanske hjälpa dig att omdirigera paketet. Vårt e-postteam kommer inte att kunna hjälpa dig.

Klicka här för att följa status för din beställning.

Om du rapporterar om ett skadat eller fläckat föremål och vill diskutera livstidsgarantin, var noga med att ta med en bild av ditt föremål, din nuvarande leveransadress, ditt beställningsnummer och produktnamn / färg / längd på det föremål du vill byta ut, på.

Klicka här för att skicka ett mejl till oss.

Fri frakt
30-dagars garanti
Enkel återlämning
24/7 Kundtjänst